Igår var kort sagt en bergochdalbana

För det första så var mina humörsvängningar så helt utom min kontroll och förlåt till gårdagens umgänge! För det andra så var jag josse och mikael och pontus och provade på att klättra! ihihi på tredje försöket tog jag mig till toppen, skakandes som ett asplöv :} sen vart drygande lite mer dyrgande sen snarkande sen ett möte och nu sitter jag här YEAH

goodbay

(glömde även kortet hemma, bra hillevi(Y)

ps, mimmi var med. hon ägde allt och alla och det avr därför jag inte nämnde henne. Jag ville inte stå i skuggan av hennes strålglans

Kommentarer
Postat av: Anonym

lugna puckar

2010-04-25 @ 17:34:12
Postat av: Mimmmi

men hallå jag var ju också med o klättra:PPPPPpp

2010-04-25 @ 19:01:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0