Kort uppdatering (med många utropstecken)

FÖRLÅT ANNA! DET BARA HÄNDE!

Vart lite hit och dit angående mina val! Jag kan verkligen inte bestämma mig, I allt jag gör.. efter 2 sek är det tråkigt eller så har jag glömt bort det innan jag ens börjat. Idag var inget undantag! bestämde mig idag att jag skulle till kalix, skulle åka med jocke in. Sen ville jag helt plötsligt ta bussen men nee, gick inga bussar sen ville jag inte till kalix. Bestämde mig för att gå till E4 (ovanligt för jag HATAR att gå!) Och vips nu är jag i kalix? Kom på mig själv när jag stod utanför mormors hus i månsbyn och ångrade mig omedelbart efter att jag var framme. Nej hillevi, inte bra.

Men mitt betende är nog helt klart vad som klassas normalt tonårs beteende! Idag vill jag umgås med Hanne och Gabbi.

Så mest troligt kommer jag befinna mig i kalix under veckan, kanske tar mig en tur till luleå och shoppar med amanda om jag få tag i henne och om hon far hem från Dundret!

Amanda + shopping i luleå = glad hillevi

Just nu skulle jag kunna behöva någon som muntrar upp mig, hardcore uppmuntran! Så anna, du ville inte komma till kalix några dagar även om jag for lite hastigt och lustigt?

Kommentarer
Postat av: anna

Men du missar våran galna tisdagkväll nu? :O

2010-04-05 @ 18:44:28
URL: http://fruktanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0