10 saker du (kaaanske) inte visste om mig

- Jag har sen några år tillbaka varit besatt av vara brun, först i vinter bryr jag mig inte. Måste ha något att göra med att man har pojkvän!

- Jag är bättre i ett supernördigt spel än min superspelnördiga pojkvän. l ♥ u

- Jag dricker inte mjölk med oboy utan oboy med mjölk

- Jag, Pontus
och Micke klädde julgranen igår

- Missade HELT att det var igår man skulle vaka :(

- När jag fyllde 9 fick jag en säl av en kompis som hennes mamma hade gjort och den har bott i min säng ända sen dess.

- Jag klarar inte av att se pinsamma sitationer på teve/film. Superjobbigt!

- Jag har tävlat i draghund.

- Just nu är det en jobbig situation på teve, kill me. (en kille med onaturligt lång näsa förklarar sin kärlek i en buske)

- Jag har gått i 6 olika skolor
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0