BRRRRRR

Idag är det kallt, igår var det kallt, i förrgår var det också superkallt. Hatar den här kylan, det är för kallt för att vara ute men för fint för att vara inne. Köpte min första julklapp igår också! :D:D bara typ 12 kvar

Nä nu tänker jag berätta om min helg.

Fredag, Castlecrachers med micke och pontus, sen iväg till sandra och anna i ett nytt place, sen iväg på thorén och typ spela wi som btw är rktigt BBBBBBBB!!!!. Godis var också involverat. (Y)

Lördag blev det BMW förfest hehehe och appeltinis på Olles med Anlagah, majki rugd och pontelontilus, trevligt värre.

Söndag bestod av Castlecrashers med john micke, Pontus och Magd.

Min helg var awsum med andra ord, fler såna här helger tack.

Kommentarer
Postat av: theiiiizorr

ska du på station på annandagen hillepillee???:)

2010-12-15 @ 18:18:50
URL: http://holmqvist9.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0