Spikat prov, lusserumpor, brinnande smörpaket, armbågade kakor och folk som faller i trappan

Ja man kan ju lugnt säga att det har hänt saker på furubacksvägen idag. Hörde något dunsa ner i trappen vilket visade sig vara Pia, pontus syrra som hade landat på arslet,. Aj tänkte jag bara. Eller.. jag visste inte att det var då som hon ramlade men läste det på bloggen och tänkte aj då istället hehe.

Det var då bestämt, efter tre dagars förberedelser att jag PonteMaan skulle baka lussebullar/katter/rumpor jag vad man ville helt enkelt och måste säga ennu en gång att VAD äre jag gör för fel!??!?! Alla säger att de är jätte goda osvosv men det ÄR någonting som fattas! kan bara inte komma på vad. (Nej det är inte saffranen-.-) Men får hoppas jag blir en hyfsad mormor ändå när den tiden kommer. Juste, medan jag höll på å pensla en av 3 plåtar så sätter jag armbågen i den som håller på att jäsa och stannar kvar i den positionen! Så där sitter jag och penlar glatt innan jag kommer på vad min sköna armbågskudde bestod av. Damn.

Sen så råkade pia tända eld på smörpaketet också. Och när hon skulle visa hur det gick till råka hon nästan tända eld på det igen...... HAHA, underhållning!

Nu ligger min karl i sängen och ropar svagt whilevivi låter det som (..?) Och han vill att jag ska komma.

så CYA, tagga pepparkakshusbyggande i helgen kanske!

Kommentarer
Postat av: Lauritsrachel

Like the site--sorry about the problems with the guestbook though.

2011-02-03 @ 08:51:47
URL: http://lauritsrachel.blogimagine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0