3 månader

okej, på min pojkväns besked ska här skrivas ett rikgtigt detaljrikt inlägg,
OBS, detta inlägg kommer inte kommenteras (om möjligt någon annan än pontus), ingen kommer orka läsa igenom hela och imorgon kommer jag ha 3 läsare. Övriga, detta är ett engångs tillfälle
!

Snälla, detta är bara rabbel, längst ner i inlägget är det ända värda och kanske till och med intressanta att läsa, 3 månader med min pojk idag, bara därför han får komma undan med det!

Gårkvälls planer gick i stöpet då jag dödstrött somnade i min gråa, mjuka, sköna soffa klockan 5, jag hade en mardröm. (som jag vanligtvis inte skulle berätta om men i detta oerhört detaljrika inlägg så ska ni få varenda liten vinkel) Den började med att jag hade beställt min nya fina leopard bikini från Hm, men att den var för liten så när jag böjde mig fram(helt plötsligt i Tunisien) så föll hela alltet ut! och Vikot (mina kusiners morbor) helt random började skarratta åt mig. Sen fick jag för mig att han var min pojkvän (ännu mer random) Och blev arg och började skrika och gråta för att det var så pinsamt, sen stod vi i en öknen. Sen vaknade jag, kollade på klockan och ´förbannade mig själv för att ha somnat, as usuall.

(det värda är längre ner!)

Pigg och glad satte jag mig till att spela kingdom hearts, ett facshinerande spel med en blandning av alla Disney godingar och några nya spelkaraktärer! Ett helt underbart spel för alla som växt upp med disney.



Sen bestämde jag mig för att städa, så då gjorde jag det i typ en halvtimme, sen såg jag en bit av Harry Potter och halvblodsprinsen innan jag återigen somnade.

Vaknade imorse med huvudvärk (ovanligt?) Spelade lite mer K.H. innan jag begav mig in till staden för att möta upp Pontus, missade även min chans till attfå Taccos men Bullens korv funkade också rå bra. På bussen påväg hit satt pontus och skvallrade om allt och alla, vad han gjort, vad som vad konstigt med dej och om hur han intE blivit konstig! Så där vet ni, och anteckna det i era careböcker (eller om ni har på er era care sockar så går det också bra.)

Sen så sitter jag här, på rumpan och skriver ett fett inlägg som pontus nu tjatat att jag ska göra i flera veckor...

HÄR!

Nu för det ända värt för någon att läsa är att kvällen ska spenderas med MAGDA, ANNA, MIKAEL, PONTUS och SANDRA! Och vi ska baka kladdkaka och göra en film om allt våld som Teve inte får visa och tro mig, det vill ni inte missa när/om det hamnar på Youtube ! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0