Håller ni med, eller är jag orättvis?

Haha asså, någon annan än mig som läser andra storbloggare när ni har tråkigt? I alla fall så scannade jag igenom några stora och fastnade på ett inlägg som "sveriges britney spears" skrev. (kanske måste tillägga att det var inte hon själv som kallade sig det utan enproducent eller hure nu va.)

Hon har på senaste tiden blivit lite väl självkär och det är väl förståligt^^ Men seriöst,nu börjar det på allvar gå över styr, Kolla in ett inlägg om sommarens trend.

-------->tryck här<--------

"I sommar ska man ha magkort, skitsnyggt!! Specielt vi som har snygga magar, och det är väll rätt skönt med en trend som inte precis ALLA kan apa efter..? Love it! Topshop har skitsnygga, bland annat"
blablablablabla...

Men tänk efter kvinna!!!??? Alla apar inte efter, de modemedvetna,låt de va wannabes då?? hon säger ju ändå att hon inte bryr sig... Jag tycker iaf att det börjar spåra ur ordentligt och vill inte läsa den någe mer. Brukade handla om mode, nu typ bara hur snygg hon är^^ ingen är perfekt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0