Nu taggas det tunisien i mängder

Köpte ju en bikini igår, vilket gör att jag nu har 50 kronor kvar... den här veckan(efter gårdagens matshopping)! Men bra jobbat hillevi säger jag då! Men vill man ha något så får man offra något annat och jobbar ju ändå i helgen så ingen risk att pengar behövs för nöje!

Men hade svårt att hitta bilder på min nya ägodel så innan jag har en kamera till hands så får denna duga!

Cubus 99:- och den är inte röd utan chock rosa!

Som ni kanske redan sett i nåt tidigaer inlägg(kommer inte ihåg?????) den här vill jag gärna få hem innan vi far också men det får vänta! (krishandlade den igår)

Nu vill jag att pojken min ska sluta så ska jag följa med han när han ska och klippa sig!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0