Om jag faller omkull vet ni ju varför

Ni känner säkert till uttrycket, " jag har inte sovit en blund inatt "  Då menar man oftast inte det bokstavligt, utan att man inte sovit särskilt mycket eller bra. Inatt sov jag inte alls. Jag låg i sängen, hela natten och kunde bokstavligt talat INTE somna, inte ens en minur :O Jag tror jag känner till källan eftersom 90% av tankarna har varit domedagstankar om spanien där jag förbannat mig själv för inte tagit mig i kragen bättre! Resterande tankar var bl.a. att i sommar tror jag guld/brun spräckigt kommer vara snyggt, speciellt till blondt hår och sommarbruna ben!!!!!!!!!! försöker hitta bild men kan inte hitta det, ska försöka senare idag :) Om jag inte somnat det vill säga :)

Kommentarer
Postat av: 100 dagar kvaar!

HUNDRA DAGAR KVAR!!!

2010-02-22 @ 09:34:57
URL: http://sandraronnblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0