Rubrik

Innan jag berättar om det värsta beskedet jag fåt i mitt liv tycker jag att alla ska lyssna på den här låten.



"Ansökningstiden till praktiken i Spanien i höst har gått ut, och ett första utval har gjorts. Av alla duktiga elever som anmält sig, har vi efter de fastställda kriterierna valt ut 10 st som kommer att få skriva uppsatsen den 28 april. Av dessa väljs sedan de fem som kommer att åka! Besluten kan EJ överklagas!

De 10 UTVALDA, kommer att presenteras på info-TV:n med start på måndag den 22 februari.
Vi publicerar ETT namn varje dag i 10 dagar, så håll utkik för att se om just DU finns med!

Jag säger GRATTIS så länge till er 10.... "


Jag kan meddela alla att jag INTE är en av dom 10! Tyvärr! Ta lärdom av mina misstag... Grattis till de 10 i alla fall, ni har förtjänat det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0