Hillevi hära

Hej alla tappra bloggläsare! Varför bloggar jag inte? Jag har jobbat och det enda jag skulle kunna skriva är vilken film jag och pontus sett då jag är för trött för nåt annat! Det går dock framåt med körkortet och det gillas skarpt!! Teori och körlektioner på körskolan om två veckor ! Sen ska jag väl köpa en bil eller nåt...

Här så får ni se mina favorit bilder jag har på datorn!!!

Förra vår-sommarn nån gång

Hallå!!! Det är GERT Fylking!! Jag hade kommit tidigt till skolan, visste att de skulle va på torget, sen satt jag och såg på dem och velade i sinne med mig själv om jag skulle våga gå fram... Till slut gjorde jag det.. Och kom inte ens sent :]

Trästocks 2009
.
Därför Jag var fullkomligt lycklig den kvällen. Den var inte ens nå speciellt som hände. Jag var nykter, hade mina tvåbästa vänner med mig och hade roligt som faen

Grekland maj 2009.

Trots att min navelpiercing blev infekterad så hårt att den blev svart, hotellet sög, hannes humör sög Så var den här kvällen förbannat rolig!!! HELT AWSOME.. Man kan inte ha tråkigt med min systeryster när hennes humör är på topp♥

Fix å tricks inför jossans surpriseparteej

Med löshår i hand å allt! Därför att jag kommer ALDRIG att bli lika snygg på bild igen. Någonsin.

Tunisien 2010.


Seriöst en av de bästa veckorna i mitt liv punkt

Frasses, på tok för ofta

För att jag älskar dej

Kommentarer
Postat av: Pontussss

Troru att jag klänger MINDRE på dej näru skriver sådär :3

2010-07-28 @ 22:57:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0