Kanske dags snart

Har en riktigt dålig vecka, hoppas hoppas hoppas det går över snart

Här är en lista på vad jag vill...

1. Ha något att göra ikväll (drack just en halvliters burn på 2 min och är allmänt speedad)
2. Sova mer (går väl inte ihop med förra punkten, men det är min lista så det spelar ingen roll)
3. Vara med Burebarne
4. Veta varför Josse skrev som hon skrev, vad som ligger bakom det lixom ;)
5. Börja träna igen.
6. Lära mig betala räkningar över internet
7. Ta tag i mitt liv.








Nä Nu ska jag fan lyckas muntra upp mig själv!!! tror jag går och köper några vykort och skickar iväg de till en massa random på hitta.se. Kanske sitter någon som ska skjuta sig när brevbärarn kommer som jag räddar livet på!! ...................

Eller...

Haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0