PUH

Äntligen är denna mardröms helg av pass i mängder över! bara två kvar då ...

Pontus kom hem till mig idag och hjälpte mig då jag låg lite efter. hmm imorgon blir det tidigt upp! Ska till tempo en sväng, till stan och se om jag hittar någe kläder (förmodligen inte), betala räkningar (ååh så stor jag e!!) Beställa nytt hår kanske ... ? Färga mitt egna... JAAA Denna helvets era av hårfärgning ska ta slut för jag tror jag har bestämt mig hur jag vill ha det. Naturligt. Min hårfärg mer eller mindre.. hur tusan jag ska få till det är en annan frågaa..

Nää nu ska jag väcka pontus som är trött och försöker sova, men sån inställning ogillas på sommar

Puss

ÅH måste tillägga att jag HATAR JOSSE HEDLUND OCH EVELINAA JOHANSSON!!!!!!!!!! De har åkt vattenskoter, bah helt random.. Jag tror jag dör av avundsjuka :O




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0