Dear John

Har nu äntligen efter mycket slit lyckas se Dear John. Kändes lite dumt att sitta och smågråta för sig själv men ville verkligen se den och pontus jobbade. Lika bra för det var en riktig tjejfilm och jag är förjävla blödig hehe

Sitter och lyssnar på Paperweight som är typ huvudlåten i filmen och känner hur ögonen tåras automatiskt... INte bra hillevi, inte bra.......

Idag börjar jag jobba, men var inte rädda för att höra av er ändå!! Har säkert tid nån gång iallafall ((:

Idag börjar jag jobba, men var inte rädda för att höra av er ändå, Har säkert tid nån gång iallafall ((:

Kommentarer
Postat av: sandra

det är tydligen bara jag som inte tyckte om den filmen? :D :(

2010-06-21 @ 17:50:27
URL: http://sandraronnblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0