SVAR IFRÅN PONTUS

Postat av: Anonym
varför har du så fint hår?

För att jag vårdar det varje dag med kärlek och omsorg. ( Rör det inte ur fläcken, duschar vid behov och ser det konstigt ut drar jag fem fingrar genom håret )


Postat av: jadu...
är du gay?

Ja jag är gay. Det är därför jag är tillsammans med Hillevi, som är av motsatt kön. Och gay kan ju också defineras som att vara glad och jag är faktiskt glad!


Postat av: Idah
Okej,... Frågar samma fråga som Hillevi frågade Claes ;)!
Vad är det hos Hillevi som attraherar dig?=)
Vilka är de 3 bästa respektive sämsta egenskaperna hos Hillevi?
Och sen.... Varför är du så lik Edward Cullen? (A) HAHAHHA förlåt

Hillevi attraherar mig på olika fronter.. Hon är speciell. HAHA, misstolka inte x) Jag går efter hurdan en person är, och Hillern attraherar mig på det viset. Och om vi ska vara ytliga så har hon vackra ögon, som jag väldigt ofta fastnar i, även när hon skäller ut mig ;)
Och hon är GORGEOUS allmänt... så jag känner mig lyckligt lottad ^-^

BRA SAKER MED HILLEVI
1. Hon hjälper mig med de mesta problem jag stöter på!
2. Jag känner att hon älskar mig ( de där lät väldigt filmiskt och djupgående..<3 )
3. Hon gör mig glad och höjer mitt självförtroende!

DÅLIGA SAKER MED HILLEVI
1. Hon pratar alltid om personer som jag aldrig träffat, som hon ANTAR att jag känner till. Mikael är LIKADAN!
2. Humörsvängningar. Det är jobbigt att under 3 sekunder få bevittna glädje, sorg och ilska på samma gång emot mig. ( Snyft )
3. Hon klämmer mina älskade finnar. Det gör ont. Hon plockar mina ögonbryn. Det gör ont.

Och för att svara på din fråga angående Edward...
Jag fick veta igår att han är min far. Och vet du vem jag fick veta det av?! JULTOMTEN!


Postat av: Sårasaur
humhum... frågor är jag dålig på att ställa så de blir en tråkig fråga! D:
FAVORITBAND?

Kan snabbt svara på den frågan med att säga att jag inte har något specifikt favoritband.. ;P Jag lyssnar på allt x)
Alltifrån dagens LadyGaga låtar till dödsmetalscreamlåtar till rock osvosv...
Jag lyssnar på de låtar jag tycker är bra xD Skiter i artisten. Men band jag GILLAR är Gorillaz, Black Eyed Peas, Basement Jaxx..
Sen lyssnar jag också väldigt ofta på film-soundtrack. Utan sång, kan lyssna på Danny Elfman ( Tim Burtons ständiga kompositör ) dagarna ut och in ;)


Postat av: Anonym
Vem är du?

Högst troligtvis din pappa, eftersom du vill vara anonym.


Postat av: anna
Varför Pontus, Pontus?

För att jag känner mig värdig en plats bland stjärnorna. ( Till skillnad från vissa andra som inte ens kan koppla in en filmdisk och måste be stora MP2:or att göra det åt en )


Postat av: Lova
Har du lång snopp?

Kan svara med denna video. Se hela xD



Postat av: hilvivi
Vill du göra barn med mig?

Njah, jag avstår nog, men tack för visat intresse!


Postat av: nån som hört rykten...
Kan du fisa högt?

Inte ens om jag försökte..

-----------------------------------------------------------------------------------------

Sådär, nöjda nu?! Nu vet ni precis ALLT om mig. KUL! RIKTIGT KUL!

 


Kommentarer
Postat av: Mikaliris

just started reborning and just hooked on as much info as poss; thank you

2011-05-23 @ 07:52:35
URL: http://mikaliris.blogcheapster.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0