Världens sämsta jobbdag!

Ni som känner mig vet att jag följer mina känslor som går upp och ner och hoppar hit och dit. Det kan man inte göra på jobbet. Och när människor vägrar lämna butiken efter stängning vill jag bara banka och slå och göra allmänt jobbiga saker. Men neeeeej, får inteeee. Vart så upprörd att jag typ ville börja gråta! Det var inte bara att de struntade i att jag ville hem, utan att det hade vart nonstop människor sen jag kom så låg efter med allt!

Så om någon kommer på idén att "JAAA vi ringer alla vi känner och sticker till tempo och vi köper jätte billiga grejer och betalar med kort klöockan tio i elva för idag jobbar Hillevi!!!" Så SNÄLLA gör det inte :(

Nu ska jag vara tjejig och fixa mina naglar och kanske slinga håret om jag orkar, är helt slut typ.

KUL, måste ses!!!!



pööössss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0