ååååh

Lite roligt, en kille som jag gick i förskolan(ettan med i dalarna hade letat upp mig på facebook, blir så glad när sånt händer och man fförlåter föräldrarna lite grann för att dem flyttat hit och dit när man var ung. Sitter och lyssnar på låtar ur Starstruck (guuuuu vilket barn jag är) och småler förmig själv men oj så söt och fånig och allt det där osvosv.

Jag har kommit på att jag ska NO MATTER WHAT till USA, los angeles, californien. Hur fattig jag än må vara. Jag vill så ofantligt mycket. spånar vidare vars vårens praktik ska spenderas, förhoppningsvis i kanske norge? kanske Norrköping? eller varför inte sågmyra? Saknar det stället obeskrivligt.

jag vet att du också vill.

Slingade håret igår, kanske kan kallas blond igen då men vars är silvershampot när man behöver det

Kommentarer
Postat av: ewe

jag vill, jag vågar, jag ska! Pengarna får man lösa när man har tid :D

2010-11-11 @ 17:24:42
URL: http://ejoohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0