hej hej hej hej

hej hej hej. Harry potter var jätte bra! Dock sitter typ den och sexan ihop... :/ Vi har just nu Foto och det gillas inte. Mimmi sitter och läser vad jag skriver.. Eller gör hon? Hon har inte reagerat än iallfall, jo nu kom det. Nu läser även EvALENA och SANDRA, Kan ni TITTA BORT.
nej säger mimmi.

nu blev det sådär RANDOM IGEN! seröst, varje gång jag skriver här och försöker skriva något vettigt så blir det bara jätte fel och fel igen! Måste hitta något att ha på mig ikväll också, dumma oplanerade ettårsdag. Jag har inga pengar, eller kläder eller smink eller nåt planerat så därför vet vi inte ens nästan vad vi ska göra....... GAAH panik.

vi suger verkligen, men vi sug tillsammans <3

(MISSTOLKA INTE!!!!!!!!!!!!!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0