HEKTISK MORGON!

Morgon började med febrilt letande efter två DvD-filmer vilket inte är helt lätt då man måste ge pontus tillräckligt med kramar så har överlever hela dagen ensam innan man far. Samt att komma ihåg en påse som jag skulle lämna till Annika. Sen vare bara att springa till bussen där jag träffar på micke, vi snackar och när vi kliver på bussen började en randomunge att ställa massa frågor, inte blyg han inte haha! Väl framme i stan försöker jag hitta annika men misstolkade mötesplatsen så det var tomt där jag tittade, PANiken jag fick.. Sen mitt i allt rusar en kille förbi och jag noterar att hans mobil flyger ut ur fickan! Så jag springer efter honom och ropar Ursäkta, han reagerar inte. Tack och lov stannar han och då kommer jag ifatt honom flåsandes, tryckte mobilen i handen på honom och gick sen tillbaka. Får då syn på Mimmi och ropar på henne för att låna hennes telefon (jag har inga pengar på moblen) Men då har hon inte heller nå pengar på mobilen.. DÅ ser jag henne!!! : D : D : D Och slutet gott, allting gott


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är en snäll människa

2010-11-25 @ 10:38:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0