helhu

Gårdagen, spenderades hos ingen mindre än Pontus Sundström, Jag satt med stickor i handen hela kvällen och "såg på" när pontus spelade Sly (Cooper) på Ps2:an, hans näst bästa favoritspel efter Kingdom Hearts som han uttryckte det. Och jag stickade upp Hela nystanet, IGEN! Den där nedrans halsduken kommer ruinera mig! :(
Dock har det varit en riktigt bra helg, Fredagen var det fest med MIMMI och JOSSE och SANDRA (en liten stundis) och massa andra människor hemma hos ReBecKa som fyllt år nyligen så Grattis på henne och Även JOsse som fyllt år nyss igen grattis på hon med och nu blir det en himla många grattis för EVALENA fyller ju faktiskt år idag så GRATTIS PÅ DEN FLICKAN MED. Gosh. Snart är det sandras tur med när jag ändå håller på :D

AJA, tillbaka till poängen, i Lördags såg jag på Harpy utter med sandra och magd och det stickades hejvilt hela den kvällen med. Sandra tog sej nåt varv på sin stickning hon med. Sen började Magda "randomsticka" Helt plötsligt från ingenstans. Vars kom det ifrån? så random. Jag tror hon kom på det själv. Hon är så random. Vi borde döpa om henne till randomagda. Vem vet, kanske magda? Hon är så random så ibland vet man som ingenting försen det sker.

Nu säger sandra att det är dags att skriva något annat men då har jag inget annat att skriva om för jag är inte lika random som magda.

hejs




Kommentarer
Postat av: magda

hej jag heter random magda, vad heter du?

2010-11-16 @ 09:29:35
URL: http://magdalenaolofsson.blogg.se/
Postat av: sandrarero

random

2010-11-16 @ 09:37:10
URL: http://sandraronnblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0