humööööravängningar

Konstigt hur jag kan gå från glad till rosenrasande till gråtfärdig till glad igen på mindre än 1 minut? Borde finnas nåt piller mot sånt här. Anywaaays, funderar på årets nyårsklänning, förra året hade jag ju ingen klänning överhuvudtaget utan körde med kjol och tubtop, vart en lyckad outfit jag drog ut i sista minuten, i år ska jag vara  tid dock! Vill hitta den där måste-ha-klänningen, frågan är bara huuur. Allt jag ser just nu är bara average.



Förra året, svart som natten, vill gärna ha något mer färglatt i år. Håret tackar jag dock inte nej till haha

Kommentarer
Postat av: Anonym

frääääschiiing

2010-11-25 @ 18:27:12
Postat av: PontusS

MIN fräääsching :]

2010-11-26 @ 16:35:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0