Jag försökte verkligen

Jag tror den här filmen vinner prset som årets sämsta film! Till och med den om muslimerna var bättre! Så fruktansvärd tråkig, jag kan inte koncentrera mig på den, satt och gjorde anteckningar de första 20 minuterna men SERIÖST!? Tar den aldrig slut???? Den är inte bara tråkig utan dem svammlar bara, hoppar ht och dit mellan hinduism, Buddism och Jainism. Huvva!

Skulle egentligen följa sanera hem idag och plugga till det stora NKB provet men hon ska ha släkten på besök så det går tyvärr inte. Lika bra för då kan jag springa och fixa ett lånkort till mig själv och låna en harry potter ljudbok. Har inte riktigt sålt idén till sandra att plugga och lyssna på Hp än, men jobbar påre!

Funderar på att överasska min pojkvän idag... Men kommer inte på något alls! Inget ... haha ja juste kan ju överasska honom med sparken på gården då han förmodligen just nu tror att han kommer undan med det! men icket.

Förresten har jag världens bästa idé, kanske berättar om den sen ;)

Nä nu ska jag göra något vettigt, som svenskan CIAO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0