Powrtime!

Eller egentligen Powerkingtime, hade sagt att jag skulle spara den till på tordag då dagen är minst sagt lång men med tanke på omständigheterna så ska jag nog gå och ta en nu istället med tanke på attc v ska stanna kvar på skolan till 4 någon gång för att plugga till NKB provet imorrn. Religionen därimot går trögt, Eve valde det svåraste uppdraget om Buddismen så det är ju superkul speciellt när man fastnar 7000 gånger under EN liten rad. Känner slöheten rinna över mig.. MÅSTE HÄMTA EN PK NU! CYA.

mmm..mmmummmmms


föresten ska jag och min lilleman baka lussekatter och lussebullar idag, så det blir nog spännande!! Dags att ta tag i julklapps inköpen också, ska börja med att skrva en lista över alla snälla som hamnar på julklappslistan! Måste även hem till kära Harry Potter som jag ÄNTLIGEN efter många försök tagit upp kontakten med. Fått en jävla bra vanor på sista tiden! Istället för att slänga mig framför TV det första jag gör så slänger jag mig framför TV med en bok eller en stickning i handen! :D

Hare bra, det har ja!



party times<3

Kommentarer
Postat av: sandrarero

ekkeltimes!

2010-11-30 @ 18:47:24
URL: http://sandraronnblom.blogg.se/
Postat av: anna

Ahahah awsome bild..

2010-11-30 @ 21:55:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0