ja jag hinner för jag brinner jag är blott en blek lanterna

(?) Pia (pontus lilla syster) har spelat den här låten som heter gubben i lådan med nån adams dude typ så många gånger att jag kan texten utantill.. Eller kan det jag tror att jag hört, rätt catchig låt faktiskt, sätter sig i skallen jajemän. Ikväll har jag varit på besök hos fröken Sandra, hon är en tjej som gjorde en lista, vars familj har hört mig sjunga på toaletten (bara tanken får mig att skratta igen) ... Och denna sandra såg en liten lista typ som jag ville göra också :]

Jag heter: Hillevi. Jag vill: hoppa . Jag har: hängtuttar (haha). Jag är rädd för: höjder. Jag är inte: hungrig. Jag sjunger: högt (Speciellt på sandras Toa). Jag är: helturk. Ett djur som jag påminner om är: häst. Jag älskar: hannehedda. Kopiera detta och svara på frågorna med ett ord som börjar på första bokstaven i ditt namn.

Rätt så kul ändå :D

OCH HEJDÅ MIMMI OCH ELIN, Ha så fruktansvärt roligt, kommer sakna er!

Kommentarer
Postat av: hemlig beundrare

du har inga hängtuttar!

2010-10-08 @ 23:29:17
Postat av: syster

jag älskar dig också hillevi

2010-10-09 @ 11:36:57
Postat av: anonym sandra

DU KANSKE BORDE BLOGGA VETJA

2010-10-18 @ 18:53:05
URL: http://sandraronnblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0