Jag ska måla ny ikoner, Jag ska säga allt jag kan på 3 nya språk

Kom nyss hem från Heddas stalllära eller nåt, hon var verkligen hur duktig som helst och var intressad från början till slut.

Eftersom idol börjar snart så Tänkte slänga in en lista för att ni ska kunna fördriva tiden tills dess :D

8 saker ni kanske inte visste om mig (osv..)
1. Första gången jag satt vid datorn var jag 12 år.
2. Min lilla syster fyller år den 11 september.
3. Jag ääälskar alla 3 High school Musical filmer, jag vet jätte gay men de är ju så fruktansvärt bra!
4. Bli inte förvånade om jag börjar gråta mitt under dem filmerna..
5. Att visa tacksamhet är kuksvårt
6. Jag har en hund som ser ut om en valp fast hon är 9 år gammal
7. Jag är less på JAywilliamjonsson som fan
8. Kungarna av Tylösand är typ det bästa programmet ever.. Förlåt. ;)

(Skitans glömde helt bort mackorna)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0