Dude OMG What is all this, Ganstahs playing pokemon U can't be serios, Hey is that a snorlax that card is supercool, I trade for my sqirtle, mute and tentacrew

Kom nu nyss hem igen till månsbyn efter att ha varit med då lillasyster tagit en stelkrampsspruta som det visst var har jag fått veta. Lite lustigt att alla kände till mitt körkorttagande och varav hälften jag typ någonsin träffat förrut, kändes lite skumt men tack för alla fina gratulationer och vill bara påpeka att om det inte varit för Lars och Annika och givetvis pontus själv så hade jag nog varit runt 25 när jag tagit det och typ hade tvingat pontus övningsköra med mig. Vet inte hur jag bäst ska kunna visa att jag är så JÄVLA tacksam, palla att det ska vara så förbaskat svårt. Men lyssna på den här, rubriken tagen därifrån (FÖRLÅT PONTUS FÖR STAVNINGEN AV POKEMONEN?)

Kommentarer
Postat av: Pontus Den Manlige

Woah, omg, dude what the hell's all this? Gangs play Pokemon? You can't be serious! Hey, is that a Snorlax; that card is supercool! I trade it for my Squirtle, Mewto and Tentacruel!*

2010-10-01 @ 14:58:56
Postat av: magdi

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA boxmaaan

2010-10-01 @ 15:23:34
URL: http://magdalenaolofsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0