Meutshi meutshi

Ikväll är det station8 som gäller.  Vad jag ska klä ut mig till? Har ännu inte bestämt mig riktigt, men nog löser det sig!
Fick just beskedet att MAGDA sviker oss för nåt annat ihopkok med sandra, INTE OKEJ. Men bra folk är ju säkra iaf så det blir nog kul ändå =D
.
blahblahblah
.
Checklista: (ω = rumpa)
Lina - CHECK!
Claes - ω/check (?)
Pontus - CHECK!
Mikael - CHECK!
John - CHECK!
Sandra - ω
Anna - CHECK!
Hillevi- CHECK!
Fredrik - CHECK!
MAGDA - ω
Dricka - CHECK!
Utklädnad - Kanske ...
Förfest - CHECK!
Körkort - KEX!
Sandra - ω
Isbitar i MÄNGDER - YEAH
Musik - CHECK!
Legg till john - ω
Legg til mig - CHECK!
Legg till sandra - ω
.
Taggtaggtaggtagg nemo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0