This town is to small for me to stay in

Idag har jag och mamma och micke och Josse kört till Happis, eller rättare sagt jag körde :] Har rätt hård träningsvärk i mina bisceps nu efter allt växlande hahaha
Jag skulle vilja visa dagens skörd, får göra det sen, fick med mig två par skor hem samt ett nytt täcke och lite grejjer från alko, över 1000 spänn sprättades (Y) Grymt ovärt egentligen men kunde inte låta bli när man lika är där haha! Satte mig även bakom ratten när vi kommit hem till kalix igen bara för att... Jag kan helt enkelt, och för att det är kul:] Nu vill jag dock hem till mitt ♥! Saknar honom obeskrivligt mycket så då vet ni PUSS

Kommentarer
Postat av: Pontus Den Manlige

i'll be waitin for you (L)

2010-10-03 @ 00:42:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0