Morgonpigg

idag vaknade jag väldigt tidigt, av fel anledning.. Är super jätte nervös ändå sen lars skrämde upp mig gällande teorin och det var det som gjorde mig klarvaken klockan 6 imorse... Sa till mig själv att jag inte skulle till kalix fören jag tagit körkortet hehe och kanske ruckar lite på den regeln för saknar moder och lilla syster så få se om jag inte hinner nästa helg elelr den efter det :P

Nu ska jag strax sticka in till stan/Aha för att hinna köra lite faser och senare köra. Älskar sovmornar, man hinner som med så mycket!!

Kommentarer
Postat av: Sara

Hon tackar säkert för din röst! :)

Missa inte nästa gång om du själv vill bli "veckans blogg"! Bara till att hålla utkik, lägg gärna till på bloglovin så ser du när inlägget kommer. :D

2010-09-02 @ 10:20:53
URL: http://insidesara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0