lost in thoughts

Hon där emmy goodwin har en finblogg design, en sån vill jag också ha .. Jag funderar på att börja blogga på devote istället för där är designen automatiskt snygg hehe.

Sitter med tredje omgången silverschampoo i håret för närvarande, tidigare idag sprang jag och pontus för blotta livet för att hinna med bussen då skoterjelven inte ville starta!:@ Men det löste sig ändå.. Har varit i kalix nu i en vecka och imorrn beger jag mig till dalarna, nervös som en liten apa är jag.

Tjänade igår 400 kronor, det gillar vi! Fyllechaffis = framtidsyrke? Sicken tur att jag skippade gratis spriten!

Åh måste skrivs den där ansökan... men orkar inte nu!ste


Kommentarer
Postat av: sandrarero

skriv ansökan!

2011-03-06 @ 17:16:03
URL: http://sandraronnblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0