24 januari

Även fast ´jag booorde orka med den enda lektionen idag som börjar på eftermiddagen är jag inte säker på att jag gör det... Har blvit mystiskt sjuk. hmmm undrar vem som kan ha smittat mig. Ett oförklarligt mysterium, vi lämnar det.

Istället tänkte jag försöka klura ut vad för NKB uppsats vi tydligen har fått i uppgift att göra (woot?) Och om möjligt göra den!

huvva för sjuka och för katter som sitter och tittar på en när man vänder sig om i sängen haha fick ju typ en hjärtattack!


Elin -fiona, hillevi - shrek, Josse - åsnan

från en fotouppgift :D


Kommentarer
Postat av: Mimmi

hahaha snygga!!:D

2011-01-24 @ 10:34:18
URL: http://mimeder.blogg.se/
Postat av: josse

hahah naw, snygg åsna asså

2011-02-22 @ 18:57:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0