Hatar småätande!!

Har varit sugen på allt som rör mat idag, hittills hunnit med, Rosa godisar (fråga mig inte varför, men rosa skull de va) sen blev det Pizza då bussen körde förbi en pizzeria, Sen dumlelakrits. (gillar typ inte den..) Sen godis igen och när jag väl bestämt mig pallra till godisvågen så vill jag plötsligt ha Ica sallad istället, motstod dock frestelsen. hmm.. Nu sitter jag och vill ha pizza från bergsbyn.. Gosh

Mina naglar som jag anstränger mig hålla fina osv går av. Emo. Räkningarna tar inte slut, har börjat fatta att de ALDRIG tar slut. EMo. Måste göra svenska läxa samt nånting som Rita hittat på som hon säkerligen glömt till nästa lektion, kanske rätt bra ändå.. Dessutom vill jag resa, lååångt bort. Inte till London, typo till australien, vill hänga på bondi beach och bara njuuuuta. Sen vill jag ha ett jobb också, ska börja  ta tag i det nu en snar tid framöver

Cyanide and Happiness, a daily webcomic
nåväl, kanske inte sååå nere är jag..

ps, skrev det här igår 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0