Naturkunskap

Är den enda lektion som jag haft i veckan, guuuld. Dock så käftar kursen med min hjärna och jag sitter nu och känner mig som en enda stor cell. Hon säger att cellerna bestämmer om den är ett lillfinger eller inte. Buhu varför kan inte jag få bestämma det då? Vilken cell är det som tänker? Känns som en ond liten gubbe trängt in i huvudet på mig och styr alla mina handlingar.. Antar att jag kan skylla på det i framtiden om jag gör misstag i livet. Eller så inte.

.
Hur som helst befinner jag mig nu bredvid järnvägen =) aka hos sandra, snart kommer anna och magda och då ska jag tvinga de att beställa en dricka när vi käkar pizza... MoAHAHHAHAH
.
nu orkar jag inte skriva mer för mina naglar far ner i tangentbordet och förstör mina naglar jag så fint nyss målat. fast sandras vart finare :(
BYEE

Kommentarer
Postat av: hahah

HAHA GULD hillevi

2011-02-22 @ 18:59:56
URL: http://holmqvist9.blogg.se/
Postat av: annsoh

Nu kör jag igång dagens blogg! Gå in och anmäl dig! Du har chansen att bli dagens blogg varje dag! :D

2011-02-22 @ 19:34:02
URL: http://annsoh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0