SVAR PÅ KOMMENTAR

theiiiizorr om BRRRRRR:
ska du på station på annandagen hillepillee???:)



NEJ! tyvärr också med tanke på att jag läste att DU ska! :O Ska linn också??? Ska ni vara nyktra eller tänker du premiära? och GRATTIS i efterskott.. omg.

Jag ska till Hemavan och fira nyår där så mina peningar ska sparasSparas och vad jag minns den senaste och endaste gången jag varit där så var det som att riva sönder en hundring då vi stod i kö i två timmar och när vi kommit så fick vi inte ens hänga av oss jackorna URK.
Men det är kanske annars med förköp, vet inte?..

Och så vill jag tillägga att vi borde träffas nån gång snart äNdÅ, typ OLLES :D:D:D

Kommentarer
Postat av: thea

too bad:) jag har ingen aning om hur de är med förköp?? gäller att vara i tid helt enkelt :)



vet ej hur linn gör, tänkte ta de ganska lugnt själv dock ta en cider eller 2 (eller något som inte smakar diskmedel om något sådant existerar?), så de blir iaf inte nyktert men inte knall heller;) haha.



Jo, jag tror Olles kommer vara mer min grej så vi lär ses där, hör av dej om du ska dit nångång vettja!! :)

2010-12-16 @ 18:44:18
URL: http://holmqvist9.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0